Horváth Katalin
A főiskola elvégzése után 1989-ig a Központi Statisztikai Hivatalnál főeladóként vezetői információs rendszer kialakításában és mintavételes lakossági felvételek tervezésében, feldolgozásában vett részt.
1989-2002 között a Kopint-Datorg Rt. főosztályvezetőjeként a marketing és ügyfélszolgálati terület irányítása mellett részt vett informatikai fejlesztésekre irányuló közbeszerzési pályázatok készítésében, fejlesztések megvalósításában. Új termékek és szolgáltatásfejlesztések felügyelete mellett ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer bevezetését irányította, majd Oracle alkalmazások implementálásával foglalkozott.
2002-től 2008-ig a Magyar Posta Zrt.-nél a Posta Elektronikus Piactér (PeP) igazgatóságon részt vett a fejlesztésben, majd az Informatikai Stratégiai Igazgatóságánál projektvezető, üzleti konzulens beosztásban a PeP projekt bevezetését irányította. Informatikai stratégiai anyagok kidolgozása, véleményezése mellett többek között ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) projektet készített elő, és a POS terminálok rekonstrukciós projektjét menedzselte.
2008-2010 között a Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központnál (KSZSZK) irodavezetőként és projektvezető helyettesként a Kormányzati Személyügyi Szolgáltató Rendszer projektet és a Call Center modul megvalósítását irányította.
2011- től 2019-ig a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökségnél (KIFÜ) főosztályvezetőként többek között közigazgatási projektmenedzsment módszertan készítését, bevezetését, vezetőképzési rendszer kiépítését, a szervezeti stratégia készítését, monitorozását, szervezeti külső belső kommunikáció rendszer kidolgozását, valamint szervezeti Tudástár kiépítését irányította.
- Szeret „tanulási zónában” sok időt tölteni.
- Új hobbija a vezetők fejlesztése; baráti körben is szívesen és rendszeresen adja át tudását, tapasztalatát.
Létrehozva: 2021.10.20. 18:08
Utolsó módosítás: 2024.03.07. 14:30